Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 69-52-18

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  понеділок-четвер — 9.00 — 18.15 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень,

Звіт про роботу "гарячої лінії"

 

 

Інформація

про стан організації роботи «гарячої лінії»

Рівненської обласної державної адміністрації

Рівненським обласним контактним центром

 

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Рівненський обласний контактний центр також опрацьовує всі звернення, що надходять з Урядової «гарячої лінії».

З 1 січня по 04 грудня 2017 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 9425 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 5712 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них 8576 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 6561 звернення було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

 

З 18 березня 2014 року Рівненський обласний контактний центр за дорученням голови Рівненської обласної державної адміністрації забезпечує оперативне реагування на звернення мешканців АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей на «гарячу лінію» облдержадміністрації (0 800 500 078).

З 21 березня 2014 року, з метою забезпечення належної організації роботи щодо надання допомоги громадянам, які виїжджають з території АР Крим, м. Севастополя, інших регіонів України, графік роботи «гарячої лінії» облдержадміністрації продовжено. Так, у робочі дні «гаряча лінія» облдержадміністрації працює з 9 до 20 год., у вихідні – з 10 до 16 год.

З 10 липня 2014 року, для жителів тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, які прибули на тимчасове перебування до Рівненщини, «гаряча лінія» Рівненської облдержадміністрації працює цілодобово.

«Гаряча лінія» працює з функцією callback (зворотній зв'язок) та переадресацією дзвінків у позаробочий час (з 18.15 до 09.00 у робочі та з цілодобово у вихідні дні) на телефон оперативно-рятувальної служби Головного управління ДСНС України у Рівненській області – 101.

Станом на 04.12.2017 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 41 звернення від мешканців АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей.

З АР Крим, м. Севастополь3.

З Донецькоїобласті –26.

З Луганської області – 12.

 

З 26 червня 2014 року на базі Рівненського обласного контактного центру запроваджено спеціалізовану телефонну «гарячу лінію» з питань, пов’язаних з мобілізацією та проходженням військової служби жителями Рівненської області, з реєстраційним індексом: «70000 моб.».

З 15 серпня 2014 року на «гарячу лінію» Рівненської ОДА зі своїми пропозиціями та побажаннями щодо організації допомоги Збройним Силам України можуть звертатися волонтери та представники громадських організацій. За номером «гарячої лінії» також можна вирішувати питання щодо формування, збору та передачі вантажу в зону АТО.

 

З 20 лютого 2015 року, згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 04.02.2015 року № 45 «Про заходи щодо забезпечення проведення часткової мобілізації у 2015 році», Рівненським обласним контактним центром спільно з департаментом соціального захисту населення обласної державної адміністрації та управлінням інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації організовано роботу обласного інформаційного центру для інформування осіб, які постраждали під час виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків), та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих військовослужбовців і працівників правоохоронних органів про їх права та гарантії реалізації таких прав в Україні.

З 10 квітня 2015 року, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 10.04.2015 року № 176, Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015, Рівненський обласний контактний центр забезпечує діяльність телефонних «гарячих ліній» з надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей.

З 15 квітня 2015 року, на виконання розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 10.04.2015 року № 176 «Про обласну програму соціального захисту учасників антитерористичної операції», Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції», Рівненським обласним контактним центром запроваджено спеціалізовану телефонну «гарячу лінію» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, надання їм відповідних послуг за принципом «єдиного вікна», з реєстраційним індексом: «80000 АТО».

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 04.12.2017 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 238учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 45 подяк за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена Черепаха». За минулий тиждень(27.11.2017 р. – 04.12.2017 року) від учасників АТО надійшло 4 звернення.

 

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

 

Станом на 04.12.2017 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 1527 звернень щодо надання житлових субсидій.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ, ЩО НАДІЙШЛИ ЧЕРЕЗ ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ "УРЯДОВИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР" ТА СКЕРОВАНІ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ДО РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОНТАКТНОГО ЦЕНТРУ РІВНЕНСЬКОЇ ОДА У ЛИСТОПАДІ 2017 РОКУ В РОЗРІЗІ ПИТАНЬ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ОДИНИЦЬ

 

Інформація по зверненням:

З 1 січня по 03 жовтня 2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6964 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 6459 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них, 8653 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 4770 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 2190 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 1845 подяки за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена черепаха». За минулий  тиждень (26.09.2016р. – 03.10.2016 року) надійшло 25 звернень від учасників АТО, з них 22 – подяк.

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6046 звернень щодо надання житлових субсидій.