Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 69-52-18

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  понеділок-четвер — 9.00 — 18.15 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень,

Додаткова інформація

Формування нової системи влади на принципах верховенства права, відкритості і прозорості діяльності державних органів передбачає забезпечення постійного діалогу з громадськістю, оперативне реагування на потреби кожної людини і суспільства.

 

Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади покликана забезпечити оперативне реагування на звернення громадськості, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування громадян про пріоритетні питання державної політики.

 

9 червня 2011 року згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України № 589 схвалено Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, якою передбачено створення в установленому порядку республіканського в Автономній Республіці Крим, обласних, міських у містах Києві та Севастополі контактних центрів. 18 січня 2012 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 21 затверджено Положення про Національну систему та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя. З метою активізації процесу створення Національної системи у лютому 2012 року Секретаріатом Кабінету Міністрів  спільно з державною установою «Урядовий контактний центр» проведено нараду-семінар для заступників голів обласних державних адміністрацій з питань створення та функціонування регіональних контактних центрів.

 

У контексті реалізації рішень Уряду про створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади визначено, що Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності та методичне забезпечення функціонування регіональних контактних центрів, телефонних «гарячих ліній» та довідкових телефонних служб центральних органів виконавчої влади.

 

Урядовий контактний центр у 2013 році  взяв участь у підготовці та проведенні низки регіональних семінарів з питань взаємодії з громадськістю для працівників районних державних адміністрації у м. м. Києві, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Одесі. Учасників, зокрема, було поінформовано про роботу урядової телефонної «гарячої лінії», створення контактних центрів.

 

У жовтні 2013 року Центр провів нараду-семінар з керівниками створених регіональних контактних центрів, на якому були обговорені актуальні питання діяльності регіональних контактних центрів, проведені практичні заняття, надано методичні матеріали.

 

У листопаді 2013 року Центр за участю керівництва Секретаріату Кабінету Міністрів України провів нараду-семінар на тему «Розвиток взаємодії Урядового контактного центру і центральних органів виконавчої влади у забезпеченні розгляду звернень заявників та організації роботи телефонних «гарячих ліній», телефонних довідкових служб органів виконавчої влади». У заході  взяли участь працівники центральних органів виконавчої влади, відповідальні за забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».

 

Станом на 1 травня  2014 року  вже створено 22 регіональних контактних центри: Вінницький, Волинський, Дніпропетровський, Донецький, Житомирський,Закарпатський, Запорізький, Івано-Франківський, Кіровоградський, Київський, Луганський, Львівський, Миколаївський, Одеський, Полтавський, Рівненський, Сумський, Херсонський, Хмельницький, Черкаський обласні контактні центри та контактні центри міст Києва і Севастополя.

 

Діяльність регіональних контактних центрів як складових Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади має сприяти удосконаленню роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, стати впливовим важелем зміцнення довіри народу до виконавчої влади, підвищення її авторитету, розвитку суспільного діалогу.

Інформація по зверненням:

З 1 січня по 03 жовтня 2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6964 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 6459 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них, 8653 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 4770 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 2190 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 1845 подяки за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена черепаха». За минулий  тиждень (26.09.2016р. – 03.10.2016 року) надійшло 25 звернень від учасників АТО, з них 22 – подяк.

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6046 звернень щодо надання житлових субсидій.