Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).
На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.
Контактний телефон центру: (0362) 62-32-31
Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2
Графік роботи: цілободово
E-mail: 400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень та звернень
Формування нової системи влади на принципах верховенства права, відкритості і прозорості діяльності державних органів передбачає забезпечення постійного діалогу з громадськістю, оперативне реагування на потреби кожної людини і суспільства.
Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади покликана забезпечити оперативне реагування на звернення громадськості, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування громадян про пріоритетні питання державної політики.
9 червня 2011 року згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України № 589 схвалено Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, якою передбачено створення в установленому порядку республіканського в Автономній Республіці Крим, обласних, міських у містах Києві та Севастополі контактних центрів. 18 січня 2012 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 21 затверджено Положення про Національну систему та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя. З метою активізації процесу створення Національної системи у лютому 2012 року Секретаріатом Кабінету Міністрів спільно з державною установою «Урядовий контактний центр» проведено нараду-семінар для заступників голів обласних державних адміністрацій з питань створення та функціонування регіональних контактних центрів.
У контексті реалізації рішень Уряду про створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади визначено, що Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності та методичне забезпечення функціонування регіональних контактних центрів, телефонних «гарячих ліній» та довідкових телефонних служб центральних органів виконавчої влади.
Урядовий контактний центр у 2013 році взяв участь у підготовці та проведенні низки регіональних семінарів з питань взаємодії з громадськістю для працівників районних державних адміністрації у м. м. Києві, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Одесі. Учасників, зокрема, було поінформовано про роботу урядової телефонної «гарячої лінії», створення контактних центрів.
У жовтні 2013 року Центр провів нараду-семінар з керівниками створених регіональних контактних центрів, на якому були обговорені актуальні питання діяльності регіональних контактних центрів, проведені практичні заняття, надано методичні матеріали.
У листопаді 2013 року Центр за участю керівництва Секретаріату Кабінету Міністрів України провів нараду-семінар на тему «Розвиток взаємодії Урядового контактного центру і центральних органів виконавчої влади у забезпеченні розгляду звернень заявників та організації роботи телефонних «гарячих ліній», телефонних довідкових служб органів виконавчої влади». У заході взяли участь працівники центральних органів виконавчої влади, відповідальні за забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
Станом на 1 травня 2014 року вже створено 22 регіональних контактних центри: Вінницький, Волинський, Дніпропетровський, Донецький, Житомирський,Закарпатський, Запорізький, Івано-Франківський, Кіровоградський, Київський, Луганський, Львівський, Миколаївський, Одеський, Полтавський, Рівненський, Сумський, Херсонський, Хмельницький, Черкаський обласні контактні центри та контактні центри міст Києва і Севастополя.
Діяльність регіональних контактних центрів як складових Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади має сприяти удосконаленню роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, стати впливовим важелем зміцнення довіри народу до виконавчої влади, підвищення її авторитету, розвитку суспільного діалогу.
Гаряча лінія Рівненської ОВА щодня отримує до сотні дзвінків.
На номер 0 800 500 078 телефонують люди, які шукають інформацію або хочуть поскаржитися. Фахівці колцентру оперативно надають роз’яснення або скеровують до відповідної інстанції. Допомагають із контактами, консультаціями, проводять роз’яснення із різноманітних питань, фіксують та передають в роботу побажання або скарги. За 544 дні війни надійшло 60834 дзвінків. Нині основні питання стосуються надання допомоги та соціальних виплат, в першу чергу для внутрішніх переселенців. Також запитують про опалювальний сезон, про роботу шкіл в очному режимі та надання субсидій. Якщо вам потрібна консультативна допомога, телефонуйте 0800500078. Колцентр облдержадміністрації працює цілодобово.
З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.
Станом на 21.08.2023 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися 56 військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За тиждень (14.08.2023 р. – 20.08.2023 року) від військовослужбовців надійшло 1 звернення. Також надано військовослужбовцям 153 консультації.
З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.
Станом на 21.08.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 82 звернень щодо надання житлових субсидій.
З 5 березня 2018 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
Станом на 21.08.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 25 звернень та надано 135 консультацій щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.