Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 69-52-18

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  понеділок-четвер — 9.00 — 18.15 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень,

Про центр

Рівненський обласний контактний центр створений відповідно до Закону України «Про місцеві адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади».

Обласний контактний центр є бюджетною установою, яка належить до сфери управління Рівненської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

Основною метою діяльності контактного центру є:

1. Сприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості;
2.   Створення додаткового механізму інформування громадськості з питань державної політики.

Основними завданнями є:

1.  Приймання, реєстрація та попередній розгляд звернень, що надходять за допомогою засобів телекомунікації, надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенції для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань;

2.  Проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади відповідно до їх компетенції;

3.   Проведення  моніторингузабезпечення своєчасного розгляду звернень  заявників органами   виконавчої   влади та найважливіших  соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації облдержадміністрації і Урядовому контактному центру;

4. Інформування заявників щодо норм законодавства, надання необхідних консультаційних послуг і роз’яснень з пріоритетних питань державної політики.

 

 Директор Рівненського обласного контактного центру Рівненської ОДА
Курилас Василь Васильович
тел. (0362) 695-386

 

Заступник директора Рівненського обласного контактного центру Рівненської ОДА
Слободзян Михайло Михайлович
тел. (0362) 401-402

Інформація по зверненням:

З 1 січня по 03 жовтня 2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6964 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 6459 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них, 8653 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 4770 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 2190 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 1845 подяки за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена черепаха». За минулий  тиждень (26.09.2016р. – 03.10.2016 року) надійшло 25 звернень від учасників АТО, з них 22 – подяк.

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6046 звернень щодо надання житлових субсидій.