Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).
На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.
Контактний телефон центру: (0362) 62-32-31
Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2
Графік роботи: цілободово
E-mail: 400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень та звернень
Рівненський обласний контактний центр створений розпорядженням голови облдержадміністрації від 06 квітня 2012 року № 165 «Про Рівненський обласний контактний центр» відповідно до Закону України «Про місцеві адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади».
Обласний контактний центр є бюджетною установою, яка належить до сфери управління Рівненської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
В обласному контактному центрі діє телефонна «гаряча лінія»: 0800500078 та електронна пошта: 400800@ukr.net, а також опрацьовуються звернення, що направляються на розгляд місцевим органам влади з урядової «гарячої лінії».
Мета діяльності контактного центру є:
1. Сприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості;
2. Створення додаткового механізму інформування громадськості з питань державної політики.
Основними завданнями діяльності є:
1. Приймання, реєстрація та попередній розгляд звернень, що надходять за допомогою засобів телекомунікації, надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенції для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань;
2. Проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади відповідно до їх компетенції;
3. Проведення моніторингузабезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації облдержадміністрації і Урядовому контактному центру;
4. Інформування заявників щодо норм законодавства, надання необхідних консультаційних послуг і роз’яснень з пріоритетних питань державної політики.
Повноваження (відповідно до положення):
1. Надсилати одержані звернення заявників органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції;
2. Одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади відповідно до їх компетенції інформацію про результати розгляду питань, порушених заявниками у зверненнях, роз’яснення щодо норм законодавства та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
3. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
Керівництво
В.о. директора Рівненського обласного контактного центру Рівненської ОДА,
заступник директора - начальник аналітичного відділу - Гуменчук Ірина Сергіївна (т. 0362-695386,400800@ukr.net)
Фінансові ресурси
Утримання контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету. Фінансування здійснюється відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 30 вересня 2022 року №305 «Про Обласну програму забезпечення функціонування регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2023 – 2025 роки».
Згідно наказу начальника обласної військової адміністрації №624 від 21 грудня 2022 року "Про обласний бюджет Рівненської області на 2023 рік", на утримання Рівненського обласного контактного центру затверджені видатки в сумі 1739,5 тис. грн. (відповідно до Обласної програми – 2 405,0 тис. грн.).
Інформація про використання коштів на Єдиному веб порталі використання публічних коштів
76132 дзвінка з початку війни .
Гаряча лінія Рівненської ОВА продовжує цілодобову роботу і отримує до сотні дзвінків на добу.
Часто телефонують внутрішньо переміщені особи. Людей цікавить, як оформити належні соціальні виплати, отримати гуманітарну допомогу. Фахівці ОВА надають їм усю необхідну консультаційну підтримку.
Також додзвонювачі звертаються щодо житлово-комунальних питань, соціального захисту, медичних послуг, просять надати контактну інформацію різноманітних установ та організацій тощо.
Нагадаю, телефон гарячої лінії 0 800 500 078.
Рівненська ОВА – завжди на зв’язку!
З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.
Станом на 12.02.2024 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися 18 військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За тиждень (05.02.2024 р. – 11.02.2024 року) від військовослужбовців надійшло 8 звернень. Також надано військовослужбовцям 38 консультацій.
З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.
Станом на 12.02.2024 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 18 звернень та 57 консультацій щодо надання житлових субсидій.
З 5 березня 2018 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
Станом на 12.02.2024 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 4 звернення та надано 31 консультацію щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.