Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 62-32-31

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  цілободово

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень та звернень 

Про центр

 
Рівненський обласний контактний центр створений розпорядженням голови облдержадміністрації від 06 квітня 2012 року № 165 «Про Рівненський обласний контактний центр» відповідно до Закону України «Про місцеві адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади».

Обласний контактний центр є бюджетною установою, яка належить до сфери управління Рівненської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади. 
 В обласному контактному центрі діє телефонна «гаряча лінія»: 0800500078 та електронна пошта: 400800@ukr.net, а також опрацьовуються звернення, що направляються на розгляд місцевим органам влади з урядової «гарячої лінії».

 

Мета діяльності контактного центру є:


1. Сприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості;


2. Створення додаткового механізму інформування громадськості з питань державної політики. 
 

Основними завданнями діяльності є:


1. Приймання, реєстрація та попередній розгляд звернень, що надходять за допомогою засобів телекомунікації, надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенції для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань;


2. Проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади відповідно до їх компетенції;


3. Проведення  моніторингузабезпечення своєчасного розгляду звернень  заявників органами   виконавчої   влади та найважливіших  соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації облдержадміністрації і Урядовому контактному центру;


4. Інформування заявників щодо норм законодавства, надання необхідних консультаційних послуг і роз’яснень з пріоритетних питань державної політики.

 

Повноваження (відповідно до положення): 

1. Надсилати одержані звернення заявників органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції;

2. Одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади відповідно до їх компетенції інформацію про результати розгляду питань, порушених заявниками у зверненнях, роз’яснення щодо норм законодавства та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;

3. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.

 

 

Керівництво

 

В.о. директора Рівненського обласного контактного центру Рівненської ОДА, 

заступник директора - начальник аналітичного відділу - Гуменчук Ірина Сергіївна (т. 0362-695386,400800@ukr.net)

 

Фінансові ресурси

Утримання контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету. Фінансування здійснюється відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 30 вересня 2022 року №305 «Про Обласну програму забезпечення функціонування регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2023 – 2025 роки».

Згідно наказу начальника обласної військової адміністрації №624 від 21 грудня 2022 року "Про обласний бюджет Рівненської області на 2023 рік", на утримання Рівненського обласного контактного центру затверджені видатки в сумі 1739,5 тис. грн. (відповідно до Обласної програми – 2 405,0 тис. грн.).

Інформація про використання коштів на Єдиному веб порталі використання публічних коштів

 

 

Інформація по зверненням:

Гаряча лінія Рівненської ОВА щодня отримує до сотні дзвінків

На номер 0 800 500 078 телефонують люди, які шукають інформацію або хочуть поскаржитися. Фахівці колцентру оперативно надають роз’яснення або скеровують до відповідної інстанції. Допомагають із контактами, консультаціями, проводять роз’яснення із різноманітних питань, фіксують та передають в роботу побажання або скарги. За 544 дні війни надійшло 60834 дзвінків. Нині основні питання стосуються надання допомоги та соціальних виплат, в першу чергу для внутрішніх переселенців. Також запитують про опалювальний сезон, про роботу шкіл в очному режимі та надання субсидій. Якщо вам потрібна консультативна допомога, телефонуйте 0800500078. Колцентр облдержадміністрації працює цілодобово.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 21.08.2023 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися  56 військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За  тиждень (14.08.2023 р. – 20.08.2023 року) від військовослужбовців надійшло 1 звернення. Також надано військовослужбовцям 153 консультації.

З  1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 21.08.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано  82 звернень щодо надання житлових субсидій.

З  5 березня 2018 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.

Станом на 21.08.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 25 звернень  та надано 135 консультацій щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.