Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 62-32-31

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  цілободово

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень та звернень 

Нормативно-правова база

 
Закон України «Про звернення громадян».

Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Постанова   Кабінету   Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898  «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр». Порядок взаємодії органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять   на урядову телефонну «гарячу лінію».

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 року № 589 «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади». Концепція створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

Постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року № 21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя».

Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя.

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 липня 2013 р. № 614-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року».
 
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 червня 2014 року № 588-р «Питання соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції».
 
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 року № 213 «Про забезпечення тимчасового проживання сімей, які переселилися з Автономної Республіки Крим та м. Севастополя».
 
Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року № 3206-VI.
 

Інформація по зверненням:

76132 дзвінка з початку війни .

Гаряча лінія Рівненської ОВА продовжує цілодобову роботу і отримує до сотні дзвінків на добу.

Часто телефонують внутрішньо переміщені особи. Людей цікавить, як оформити належні соціальні виплати, отримати гуманітарну допомогу. Фахівці ОВА надають їм усю необхідну консультаційну підтримку.

Також додзвонювачі звертаються щодо житлово-комунальних питань, соціального захисту, медичних послуг, просять надати контактну інформацію різноманітних установ та організацій  тощо.

Нагадаю, телефон гарячої лінії 0 800 500 078.

Рівненська ОВА – завжди на зв’язку!

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 12.02.2024 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися  18 військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За  тиждень (05.02.2024 р. – 11.02.2024 року) від військовослужбовців надійшло 8 звернень. Також надано військовослужбовцям 38 консультацій.

З  1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 12.02.2024 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано  18 звернень та 57 консультацій щодо надання житлових субсидій.

З  5 березня 2018 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.

Станом на 12.02.2024 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 4 звернення  та надано 31 консультацію щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.