Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).
На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.
Контактний телефон центру: (0362) 62-32-31
Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2
Графік роботи: цілободово
E-mail: 400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень та звернень
Інформація
про стан організації роботи «гарячої лінії»
Рівненської обласної державної адміністрації
Рівненським обласним контактним центром
Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).
На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.
Рівненський обласний контактний центр також опрацьовує всі звернення, що надходять з Урядової «гарячої лінії».
З 01 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 32001 звернення та консультацій. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 11465 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них 13206 прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 30260 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.
З 18 березня 2014 року Рівненський обласний контактний центр за дорученням голови Рівненської обласної державної адміністрації забезпечує оперативне реагування на звернення мешканців АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей на «гарячу лінію» облдержадміністрації (0 800 500 078).
З 21 березня 2014 року, з метою забезпечення належної організації роботи щодо надання допомоги громадянам, які виїжджають з території АР Крим, м. Севастополя, інших регіонів України, графік роботи «гарячої лінії» облдержадміністрації продовжено. Так, у робочі дні «гаряча лінія» облдержадміністрації працює з 9 до 20 год., у вихідні – з 10 до 16 год.
З 10 липня 2014 року, для жителів тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, які прибули на тимчасове перебування до Рівненщини, «гаряча лінія» Рівненської облдержадміністрації працює цілодобово.
«Гаряча лінія» працює з функцією callback (зворотній зв'язок) та переадресацією дзвінків у позаробочий час (з 23 лютого 2022р. у робочі та вихідні дні цілодобово).
Станом на 31.12.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 821 звернення ВПО від мешканців АР Крим, м. Севастополя, Південно-східних областей.
З Донецької області –253.
З Запорізької області –80.
З Луганської області – 133.
З Миколаївської області – 46.
З Харківської області – 111.
З Херсонської області –114.
З Київської області -46.
З Чернігівської - 5.
З Дніпропетровської – 20.
З Сумської – 9.
З Одеської- 3.
З Полтавської – 1.
З 26 червня 2014 року на базі Рівненського обласного контактного центру запроваджено спеціалізовану телефонну «гарячу лінію» з питань, пов’язаних з мобілізацією та проходженням військової служби жителями Рівненської області, з реєстраційним індексом: «70000 моб.».
З 15 серпня 2014 року на «гарячу лінію» Рівненської ОДА зі своїми пропозиціями та побажаннями щодо організації допомоги Збройним Силам України можуть звертатися волонтери та представники громадських організацій. За номером «гарячої лінії» також можна вирішувати питання щодо формування, збору та передачі вантажу в зону АТО.
З 20 лютого 2015 року, згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 04.02.2015 року № 45 «Про заходи щодо забезпечення проведення часткової мобілізації у 2015 році», Рівненським обласним контактним центром спільно з департаментом соціального захисту населення обласної державної адміністрації та управлінням інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації організовано роботу обласного інформаційного центру для інформування осіб, які постраждали під час виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків), та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих військовослужбовців і працівників правоохоронних органів про їх права та гарантії реалізації таких прав в Україні.
З 10 квітня 2015 року, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 10.04.2015 року № 176, Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015, Рівненський обласний контактний центр забезпечує діяльність телефонних «гарячих ліній» з надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей.
З 15 квітня 2015 року, на виконання розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 10.04.2015 року № 176 «Про обласну програму соціального захисту учасників антитерористичної операції», Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції», Рівненським обласним контактним центром запроваджено спеціалізовану телефонну «гарячу лінію» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, надання їм відповідних послуг за принципом «єдиного вікна», з реєстраційним індексом: «80000 АТО».
З7 жовтня 2015 рокувідповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.
Станом на 31.12.2023 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися 71військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За тиждень (25.12.2023 р. – 31.12.2023 року) від військовослужбовців надійшло 3 звернення. Також надано військовослужбовцям 228 консультацій.
З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.
Станом на 31.12.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 115 звернень щодо надання житлових субсидій.
З 5 березня 2018 рокувідповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
Станом на 31.12.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 36 звернень та надано 190 консультацій щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.
76132 дзвінка з початку війни .
Гаряча лінія Рівненської ОВА продовжує цілодобову роботу і отримує до сотні дзвінків на добу.
Часто телефонують внутрішньо переміщені особи. Людей цікавить, як оформити належні соціальні виплати, отримати гуманітарну допомогу. Фахівці ОВА надають їм усю необхідну консультаційну підтримку.
Також додзвонювачі звертаються щодо житлово-комунальних питань, соціального захисту, медичних послуг, просять надати контактну інформацію різноманітних установ та організацій тощо.
Нагадаю, телефон гарячої лінії 0 800 500 078.
Рівненська ОВА – завжди на зв’язку!
З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.
Станом на 12.02.2024 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися 18 військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За тиждень (05.02.2024 р. – 11.02.2024 року) від військовослужбовців надійшло 8 звернень. Також надано військовослужбовцям 38 консультацій.
З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.
Станом на 12.02.2024 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 18 звернень та 57 консультацій щодо надання житлових субсидій.
З 5 березня 2018 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
Станом на 12.02.2024 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 4 звернення та надано 31 консультацію щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.