Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).
На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.
Контактний телефон центру: (0362) 62-32-31
Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2
Графік роботи: цілободово
E-mail: 400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень та звернень
Гаряча лінія Рівненської ОВА щодня отримує до сотні дзвінків.
На номер 0 800 500 078 телефонують люди, які шукають інформацію або хочуть поскаржитися. Фахівці колцентру оперативно надають роз’яснення або скеровують до відповідної інстанції. Допомагають із контактами, консультаціями, проводять роз’яснення із різноманітних питань, фіксують та передають в роботу побажання або скарги. За 544 дні війни надійшло 60834 дзвінків. Нині основні питання стосуються надання допомоги та соціальних виплат, в першу чергу для внутрішніх переселенців. Також запитують про опалювальний сезон, про роботу шкіл в очному режимі та надання субсидій. Якщо вам потрібна консультативна допомога, телефонуйте 0800500078. Колцентр облдержадміністрації працює цілодобово.
З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.
Станом на 21.08.2023 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулися 56 військовослужбовців та члени їх сімей для надання консультативної допомоги. За тиждень (14.08.2023 р. – 20.08.2023 року) від військовослужбовців надійшло 1 звернення. Також надано військовослужбовцям 153 консультації.
З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.
Станом на 21.08.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 82 звернень щодо надання житлових субсидій.
З 5 березня 2018 року відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.03.2018 року № 159 на базі Рівненського обласного контактного центру створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
Станом на 21.08.2023 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 25 звернень та надано 135 консультацій щодо норм законодавства та актуальних питань захисту прав споживачів.