Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 69-52-18

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  понеділок-четвер — 9.00 — 18.15 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень,

Основні типові питання та відповіді по цифровому телебаченню

14-08-2018

Основні типові питання та відповіді по цифровому телебаченню

Питання

Відповідь

Що таке цифрове ефірне телебачення?

Сучасна технологія передачі телевізійного зображення покращеної якості.

Яка відмінність технологій «аналогове телевізійне мовлення» та «цифрове наземне телевізійне мовлення»?

В аналоговому стандарті один канал транслює одну телепрограму. В цифровому стандарті на одному телевізійному каналі транслюється вісім телепрограм.

 

Які основні переваги стандарту цифрового наземного телевізійного мовлення»DVB-T2?

Серед переваг цифрового стандарту мовлення є можливість приймати на одному каналі до 16-ти телевізійних програм та отримувати додаткові сервіси та послуги.

 

Яка основна перевага від переходу на цифровий стандарт мовлення?

Для глядача - можливість безкоштовного перегляду 32-х загальнонаціональних та місцевих телепрограми з високою якістю зображення та звуку; для країни - ефективне використання радіочастотного ресурсу, виконання міжнародних зобов’язань.

Скільки триватиме перехід на цифрове мовлення?

Згідно з урядовими документами – 31 липня 2018 року відключається м. Київ та Кіровоградська область, 31 серпня 2018 року – решта території країни.

Яке обладнання потрібне для прийому цифрового ефірного телебачення DVB-T2?

Для приймання цифрового телевізійного сигналу необхідно використовувати:

  • або тюнер/приставку/set-top-box, який підтримує стандарт DVB-T2 разом з телевізором, який не обладнано вбудованими ТВ-тюнером стандарту DVB-Т2;

  • або телевізійний приймач з вбудованим тюнером стандарту DVB-T2;

Також, для приймання ефірного цифрового телевізійного сигналу необхідна широкосмугова антена метрового діапазону та/або дециметрового діапазону.

Які моделі телевізорів укомплектовані тюнером (приставкою) DVB-T2?

Для прикладу, телевізійні приймачі Samsung 5-ої та вище серій зазвичай вже мають вбудований тюнер DVB-T2, але детальна інформація міститься в інструкції до кожного телевізійного приймача.

У розділі «Технічні характеристики» повинна бути зазначена підтримка цифрового стандарту DVB-T/T2 MPEG-4.

Де можна придбати тюнер DVB-T2?

В роздрібних торговельних мережах побутової техніки та магазинах електроніки в Україні.

Чи можна приймати сигнал цифрового ефірного телебачення DVB-T2 з приставкою (тюнером), що придбана за межами України?

Так, але потрібно перевірити чи підтримує зазначений пристрій стандарт DVB-T2 та чи передбачає можливість приймання телевізійного сигналу в діапазонах частот українського оператора.

Також, слід переконатись, що пристрій не прошитий під конкретного оператора.

На які параметри варто звертати увагу при виборі тюнеру (приставки) DVB-T2?

Тюнер повинен бути сертифікований в Україні. Також, слід звернути увагу на так званий «інтерфейс» пристроїв для під’єднання усіх необхідних роз’ємів телевізору та тюнеру для максимального використання технічних можливостей.

Чи потрібна спеціальна приймальна антена?

Для прийому цифрового телевізійного сигналу не потрібна спеціальна антена, оскільки наразі цифровий телевізійний сигнал поширюється в діапазоні дециметрових хвиль. Проте слід врахувати, що для впровадження нового мультиплексу з новим переліком програм розглядається метровий діапазон хвиль. З огляду на зазначене, доцільно використовувати широкосмугову антену.

Який тип антени краще використовувати для прийому сигналу DVB-T2?

Будь-яка антена дециметрового діапазону типу «хвильовий канал» або універсальна антена. У разі значної віддаленості від передавальної станції (низький рівень сигналу) антена може бути з підсилювачем.

Чи можливо використовувати так звану «польську антену» для прийому сигналу?

Так, залежно від віддаленості від передавальної станції

Чи можливо приймати DVB-T2 на кімнатну антену?

Можливо. Для кімнатної антени краще використовувати активну антену.Якщо передавач знаходиться на відстані 5 – 10 км можна використовувати пасивну антену. Розміщувати антену потрібно на рівні не менш ніж 10 м на поверхнею землі.

Який тип зовнішньої антени краще використовувати?

Хвильовий канал, або «РЕШІТКА»

Чи можливо використовувати для прийому сигналу так звані «колективні антени» на багатоповерхівках, якщо вони є?

Так, але наразі тільки дециметрового діапазону.

Як підключитися?

 

 

 

 

Потрібно встановити тюнер Т2, з’єднати його з ефірною антеною і телевізором. Якщо все зроблено правильно, у телевізорі з’явиться стартове меню із налаштуванням каналів, які мовлять у регіоні.

Найпростіший шлях – автопошук.

Чи можливо підключити приймач сигналу DVB-T2 до телевізора старої моделі, чорно-білого?

Так

Чи можливо підключити до однієї приставки декілька телевізорів та дивитись одночасно різні програми?

Ні. Один приймач – один телевізор

Як налаштувати приймальну антену?

Як і звичайну телевізійну антену.

Що робити, якщо цифровий телевізійний сигнал став відсутній?

Приймальну антену слід спрямувати в напрямку передавальної станції та налаштувати максимальний рівень сигналу для даної точки прийому. З місця встановлення приймальної антени в напрямку передавальної станції не повинно бути перешкод, таких як високі будинки, дерева, лінії електрозв’язку тощо.

Перевірити якість монтажу кабелю від приймальної антени до приймача та з’єднання тюнеру з телевізорами. Перевірити налаштування тюнера та телевізора.

Що робити, якщо приймаються не всі програми? Як поліпшити умови прийому сигналу?

Перевірити налаштування антени та з’єднання кабелю. Перевірити налаштування тюнера.

Переналаштувати антену або замінити на більш потужну.

Також, в меню тюнера вимкнути опцію «Автоматичне оновлення»

Як і де можна дізнатися номери каналів, на яких здійснюється прийом сигналів DVB-T2 в конкретному місті, селищі для правильного вибору підсилювача активної антени?

Інформація про розташування передавачів та номери каналів ТБ можна - у місцевій філії Концерну РРТ.

Як і де дізнатися, де встановлений найближчий передавач сигналу DVB-T2 щоб налаштувати антену, якщо потрібно підключити приймач, наприклад, в незнайомому місці (на дачі)?

Інформація про розташування передавачів та номери каналів ТБ можна - у місцевій філії Концерну РРТ.

Якщо є можливість приймати цифровий сигнал DVB-T2 та встановити супутникову тарілку, чи можна дивитись тіж самі канали?

Так, за виключенням місцевих та регіональних телеканалів, які не поширюються з супутника

Чи потрібно переналаштовувати приймач при переміщенні його з одного міста (селища) в інше?

Ні, якщо в одній зоні прийому (таж сама вежа Концерну РРТ)

 

 

 


Інформація по зверненням:

З 1 січня по 03 жовтня 2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6964 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 6459 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них, 8653 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 4770 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 2190 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 1845 подяки за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена черепаха». За минулий  тиждень (26.09.2016р. – 03.10.2016 року) надійшло 25 звернень від учасників АТО, з них 22 – подяк.

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6046 звернень щодо надання житлових субсидій.