Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 69-52-18

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  понеділок-четвер — 9.00 — 18.15 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень,

Розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації

16-03-2018

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови обласної державної адміністрації

 

05  березня  2018  року                                                                                № 159

 

 

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 року

Про створення консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів

 

 

 

На підставі статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання пункту 14 плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 983-р, та з метою забезпечення ефективного реагування на звернення та скарги з питань захисту прав споживачів:

1.      Створити на базі Рівненського обласного контактного центру консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів (телефонний номер «гарячої лінії» 0800500078, адреса електронної пошти 400800@ukr.net).

2.      Рівненському обласному контактному центру забезпечити:

1)     приймання звернень заявників з питань захисту прав споживачів;

2)     опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області та іншим причетним органам виконавчої влади відповідно до компетенції;

3)     інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань у сфері захисту прав споживачів.

3.      Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області:

1)     проводити навчання фахівців Рівненського обласного контактного центру з питань захисту прав споживачів;

2)     забезпечити інформування Рівненського обласного контактного центру щодо змін в законодавстві з питань захисту прав споживачів.

4.      Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області, Рівненському обласному контактному центру, управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, в межах повноважень, забезпечити розміщення на офіційних веб-сайтах інформації щодо створення консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.

5.      Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області та Рівненському обласному контактному центру щокварталу до 05 числа місяця, що настає за звітним періодом, надавати департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації інформацію щодо звернень і скарг, які надійшли до консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів, та результатів їх розгляду.

6.      Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації щороку до 15 лютого інформувати облдержадміністрацію про хід виконання цього розпорядження.

7.      Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Тимошенка І.О.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                   О.Муляренко

 


Інформація по зверненням:

З 1 січня по 03 жовтня 2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6964 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 6459 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них, 8653 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 4770 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 2190 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 1845 подяки за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена черепаха». За минулий  тиждень (26.09.2016р. – 03.10.2016 року) надійшло 25 звернень від учасників АТО, з них 22 – подяк.

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6046 звернень щодо надання житлових субсидій.