Рівненська обласна державна адміністрація

Рівненський обласний контактний центр

Гаряча лінія 0 800 500 078

Про гарячу лінію:

Рівненський обласний контактний центр утворений Рівненською обласною державною адміністрацією 6 квітня 2012 року (розпорядження голови ОДА від 06.04.2012 року №165).

На базі Рівненського обласного контактного центру діє «гаряча лінія» Рівненської обласної державної адміністрації. Безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» (0 800 500 078) введений в дію з 1 листопада 2013 року. До 1 листопада 2013 року функціонував телефонний номер «гарячої лінії» 400 800 (діючий). До Рівненського обласного контактного центру заявники можуть також надсилати звернення на електронну пошту: 400800@ukr.net.

Контактна інформація:

Контактний телефон центру:  (0362) 69-52-18

Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 2

Графік роботи:  понеділок-четвер — 9.00 — 18.15 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

E-mail:  400800@ukr.net — для інформаційних повідомлень,

Відповіді на актуальні питання про субсидію

26-09-2014

Хочу дізнатися, якщо я отримую субсидію, чи зможу потім продати, подарувати житло або передати його у спадок.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848, яка регулює порядок надання населенню житлових субсидій, чітко встановлено, що субсидія є безповоротною державною допомогою і її отримання не пов’язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.
 
Чи впливає заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг на можливість отримання субсидії для відшкодування витрат з оплати житлово-комунальних послуг?
Наявність заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг не є підставою для відмови у призначенні субсидії. Це дозволяє сім’ям вийти із замкнутого кола накопичення нових боргів за комунальні послуги.
Разом з тим, слід знати, що одержувач субсидії має щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. Якщо вартість фактично використаної послуги менша, ніж встановлена при розрахунку субсидії обов’язкова частка плати за цю послугу, сплачується фактична вартість послуги.
Якщо громадянин, якому  призначено субсидію, не сплачує вартість фактично спожитої послуги з урахуванням  розміру призначеної субсидії, організації – надавачі послуг повідомляють про це орган соціального захисту. У такому разі надання субсидії може бути припинено, за виключенням випадків, коли несплата за послуги пов’язана із затримкою у виплаті заробітної плати, пенсії тощо.
У  разі  коли  через  несплату громадянином вартості фактично спожитої   послуги  з  урахуванням  розміру  призначеної  субсидії надання    субсидії    для    відшкодування   витрат   на   оплату житлово-комунальних  послуг припинено, громадянин набуває право на її  призначення  на  наступний період після подання документів, що підтверджують  погашення  заборгованості,  яка  виникла  за період отримання   субсидії. 
 
Чи необхідно при оформленні субсидії вказувати відсотки від депозиту, як один з видів доходу?
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 475 (набрала чинності 21 липня 2015 року) до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій внесено зміни, якими встановлено, що: «до сукупного доходу не враховуються, зокрема, доходи від розміщення депозитів».
Отже, депозити і відсотки по ним не враховуються як доходи і не входять в перелік критеріїв, на підставі яких може бути відмовлено в призначенні житлової субсидії або припинено її надання.

 


Інформація по зверненням:

З 1 січня по 03 жовтня 2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6964 звернень. Також Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 6459 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії». З них, 8653 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 4770 звернень було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами.

Корисна інформація:

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 2190 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 1845 подяки за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена черепаха». За минулий  тиждень (26.09.2016р. – 03.10.2016 року) надійшло 25 звернень від учасників АТО, з них 22 – подяк.

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 03.10.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 6046 звернень щодо надання житлових субсидій.